83 på 70 sträcka = 2000

Ingen aning hur dom räknar ut de men de e inte + eller - iaf.....
Vi har varit på hotell i Örebro strosat runt i denna soligt varma stad
Käkat påskmiddag på kinesikt vis 4 små rätter stor stark o friterad banan m glass
 tryckt i oss godis...och myst
Vi åkte till mariebergs köpcenrum på hemvägen, Barnen fick nya vårskor
jätte snygga

på hemvägen vart vi båda lite trötta efter maten vi åt Per va tröttast jag tyckte jag skulle köra ist
så de gjorde jag o han väl köra några km hastighetsbegränsningen pendlade mellan 50 70 90 hit o dit
jag han aldrig ens se snuten me kameran men ville ogärna köra över den snut som klev ut i gatan så jag bromsa jag körde 83km på en 70 sträcka ett stort brott som jag oxå får sona nu, de blir ingen ny diskmaskin
 
han kunde väl sagt glad påsk åtminstonde  :)

Kommentarer
Postat av: Kicki mamma/moster

Vad trist:( Vi var utan ett körkort i två månader i höstas (inte jag bakom ratten) och det var inte kul när jag fick vara chaffis hela tiden...vi bor på landet!!

2010-04-04 @ 18:53:50
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com
Postat av: Emelie

nej vilken otur, dumma polis!

2010-04-04 @ 19:07:56
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/
Postat av: Lenis..

måste bara få säga grattis... =))

2010-04-04 @ 20:32:33
Postat av: Anna

åhhh vilken osis, nu kommer du inte köra över tillåten hastighet :)

Ligger de en bromsklass framför mig är de Marie som är ute o seglar.

Kram Anna

2010-04-06 @ 21:36:25
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0