Antenn

Nej inte en sådan man hade förr i tiden till radio och tv utan ett företag som heter så.
Imorse före 8 åkte vi jag och maken till västerås för lite olika ärenden.
Per skulle på återbesök me sina ögon och jag till Antenn.
Det är ett företag som min chef anlitat som ska hjälpa oss med nya jobb (jobbcoacher) typ
Trevligt fick väl lite ideer, men jag har ju redan fixat lite annat pyssel..
Hursomhelst så behöver jag bara träffa den här coachen 2 gånger för att omslutas av nån jobbgaranti...
Och min chef pröjsar so what the hell...kan ju va bra med  lite hjälp

Igår gick d bra med alla barnen, bara min egen som slog huvudet i börja tokblöda näsblod.
Men vi fixade till det, man är ju uska wanttobe :)
Snön va ju mindre kul i morse :( va va det nödvändigt för ?? helt obegripligt
Skolan går bra jag kämpar på, just nu håller jag på att skriva en novell om en äldre persons liv, och leverne från födsel til dags läget..kul jag gillar sånt, har ju planer på en bok såsmåningom, fast den ska ju inte handla om Signe 94...hehe

Kommentarer
Postat av: Kicki mamma/moster

Om jag köper din bok, köper du min?:)

2010-04-24 @ 08:06:15
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com
Postat av: marie

självklart :) du kan faktiskt få ett signerat ex ;)

2010-04-24 @ 15:51:24
Postat av: Anonym

Skriver in 9.30 på torsdag i min agenda.

=)

2010-04-25 @ 20:07:42
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0