Hår

Jag har alltid varit nojjig när de gäller håret
Vill verkligen alltid ha de på mitt vis och hittintills har aldrig någon gjort ett jätte bra jobb
nära har dom varit men ......
som idag ....dom klipper och klipper och när man går därifrån ser man ut som en kärring på 45...
jag åker alltid raka vägen hem och gör om alltsammans
klippningen i sig e oftast ok, om man inte på stående fot beslutar klippa sig och står i gallerian i Strängnäs vill säga...
skit de samma jag vill ha en spretig busig rockig frilla inte fluffig borstad fönad snäll look

nog om det imorrn e de valborg :(

snart ska jag åka och jobba, ser fram mot det....ironi ni vet
näe jag har nog bara en bad hair day.....

Kommentarer
Postat av: Kicki mamma/moster

Det finns ju mössor med den texten!

Jag tycker inte heller om när alla hårstrån fönas snällt åt samma håll, men min frisör börjar lära sig:)

2010-04-30 @ 07:53:44
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0