Kajsa Anka

Igår va de in en tjej jag kände igen till useendet
Kändis av nåt slag tänkte jag....
funderade ett tag sen kom jag på vem de va
Kajsa Anka!! så klart
Hon va sig ganska lik även om hon inte va tecknad :)
lite väl sminkad bara
 nån sa hon varit me i Big brother o legat sig till lite kändisskap på så vis
jag har aldrig sett de programmet men jag har läst många kalle
Han va oxå me... kalle Anka
såg snäll ut, välkammad gosse med sin fina outfit
Nåt fel va de eftersom han hängde me henne som i jämförelse såg ut att kommit rakt från en ökänd gata i stockholm nånting på Malm....?

Han Är sångare i ett band Basic element förklarar varför denna stilige gosse hängde me kajsa
för mycke snorta.....

Igår va de 1a april oja trode jag klarade mig från att bli lurad men så va icke fallet
när jag upptäckte missen kände jag mig lika blond o dum som Linda Rosing
trodde på allvar att radio kanalen rock klassiker bytt ägare o nu mer hette europe klassiker
kanalen me lite mer europe, för att dom gått in som ägare...???
ja de e sant jag köpte de ...... ända till jag tyckte att dom ringde upp Ian Haugland för många gånger
pinsamt...

När jag ska söka jobb i framtiden som "uska" har jag nu fått en referens som jag kan ge ut
Min kära kollega jan som jag räddalivet på för dryga året sen
De är ju bra tack snälla jan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0