Tandläkare

Idag har jag varit hos Göran min tandläkare
Han e sannerligen den bästa käftisen i Sverige skulle jag vija påstå
Han har förvandlat min skräck till en trevlig pratstund
Har tagit många år men han har fått mitt förtroende och jag fasar nu för hans pensionering...
Vi har genom åren umgåtts mycke vi har byggt broar eller han har gjort det, han har
sågat i min käke o bytit ut varenda tand i min överkäke och alltid gjort ett bra resultat
visst ibland har det gjort "lite" ont men vi förblir vänner...

Han finns i Bålsta men de gör inget värt omvägen
Hamnade där när fyllde 18 år och min dåvarande tandläkare kom på att de va nåt fel (just när jag skulle börja betala själv) ett fel som de visade sig redan syntes när mina mjölktänder kom fram
om än ganska sent i livet och vissa inte ännu..
Min mor vart galen och jag fick aldrig mer komma tbx till folktandvården
men fick en plats hos Göran som även  ma o pa o fia har som tandis

Han hade moderniserat sig och satt upp en tv ovanför huvet som man kunde kolla på medans han jobbade
kul grej, jag gillade den 
Alla som jobbar där är som ett stort gäng trevliga vänner 
när man ringer så vet dom vem man är, -jag hör på rösten att de e du Eva-Marie, säger Camilla tandsköterskan......
Hon får som ända peson i världen den äran att just kalla mig det :)
det bästa med dagens besök är att det var gratis..... man tackar ;) 

Kommentarer
Postat av: Kicki mamma/moster

Folktandvården drog inte ut mina visdomständer så att övriga tänder kunde få plats och räta till sig! När jag var över arton var det försent:(

2010-04-15 @ 19:45:42
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag vill INTE veta vad du behöver göra för göran för att få gratis tandvård.

2010-04-16 @ 08:52:52
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: marie/mamma

Reklamation heter det visst :) Men va gör du för att få rabatt:p

2010-04-16 @ 09:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0