vår

Våren har kommit ordentligt nu härligt :)
Man kan klä barnen lite enklare och släppa ut dom i sandlådan
hur skönt som helst
Igår såldes min skrutt volvo :(  jag gillade den, mest på halkiga sidan av året
Och vi har Tuvas gamla vagn ute till salu oxå får se om de nappar
Jag väntar fortfarande me  spänning om de kommer någon tvättmaskinslagare
Ringde idag och dom väntade bara på delarna....
själv väntar jag på att få ren tvätt....
Imorse var jag ute och gick i 50min solen sken så helt otroligt
vart jätte pigg av det, nu har jag ringt om praktik oxå men ska återkomma i nästa vecka
duktigt ändå att lyfta luren ( har lite fobi mot telefoner ) de va då jag passade på ringa om tvättmaskin
eftersom jag ändå var i gång...

Vi tog oxå ner Tuvas sittvagn från vinden, så nu har jag putsat upp den å den dög för hon sussar i den på baksidan, lilla Clara alltså, Tuva bara bygger me ett gammalt lego som Johan va hit me förra veckan
Allt e lugnt och fridfullt i Haga 

Kommentarer
Postat av: Lenis..

var ville du va på praktiken då??? vilket ställe ringde du till?? ÅG eller?? kraaaam..

2010-04-14 @ 20:59:12
Postat av: marie

Ringde till kryddan de är väl där man hamnar sen :)kraaaaam

2010-04-15 @ 12:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0