Besviken

Fredrik har inte hört av sig ännu
va hände??
till förra valet va vi ju som enäggs tvillingar han och jag...
typ samma ålder samma boende, små barn och ja vi var så lika
men nu e de tyst...
gjorde ett såntdär test i går vilket parti som va "jag"

Folkpartiet...

ja skratta ni :)

jag e väldigt dåligt insatt i år på hur läget är med alla partier och så
så jag gjorde ett till test för att va säker...

Sverigedemokraterna...
 ja då kan man ju hålla sig för skratt

och hur de nu kom sig så va Gudrun min favvo ledare

hon e väl för fasen varken sverige demokrat eller folkpartist...eller??
som sagt dålig koll

men besviken över att fredrik inte hört av sig

hur ska man få reda på vad som är rätt och fel...???
va ska jag rösta på???
mitt svar i den frågan ska ni få
när jag lagt min röst i lådan för hur de nu är så tycker jag man ska rösta
om inte annat så blankt

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Godmorgon, inte visste jag att du hade en tvillingbror :)

Jag är inte ett dugg intresserad av politik men brukar läsa på till valet :)

Vet faktiskt inte just nu vad jag ska rösta.

Kramis Anna

2010-08-23 @ 07:42:40
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0