Fredag

Har redan nu tvättat fönstren på innsidan
de behövdes för all flugskit
har tänkt ta sovmorgon de 2 dar jag e ledig men så tyckte inte mina barn
ska jobba nu i helgen på boendet, ska bli intressant se va man gör då
 de är mälarn runt i helgen hur mycke hojjar som helst dyker upp i våran lilla stad
tycker de e kul grej
min man åkte med samma år vi träffades
han hade en grym hoj då ninja kawa
han fick byta den mot ett annat åk brio kombi :)

målarna e klara på framsidan och jag tror baksidan blir klar idag
jobbigt me deras springande mest för Claras del
hon sover ju middag ute o dom springer liksom runt henne
släpandes på sina ställningar
har kommit fram till att de målare som är här har en ställning för avtvättning
en för vit färg
en för blåfärg
och en för svart
sen har dom nog en extra ställning bara för släpandets skull.....

trodde de värsta farliga ämnena i färg och deras rengöring försvunnit
men tydligen inte
eller så är dom som jag tinnerskadade från födseln pga pappa...

vill egentligen inte klanka på deras upplägg men ....
varför sätter man inte bara upp en ställning med olika nivåer och jobbar utifrån den
och när man så e klar flyttar man den vidare
tycker nog att de går mycke tid till ställnings flyttandet

kanske ska vi ta en sväng med croozern nu på morgonen
så kan jag cykla lite i em när pappa kommit hem
regnet verkar hänga i luften
idag ska vi slöa tror jag...

myskväll de e ju fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0