kolonilott

Hämtade potatis nyss och som tur va såg jag
skillnad på blast och ogräs:)
Nästa år blir de nog bara potatis
nu fick ja me lite bönor också och lök
-kan va bra med en sån kost så mycke som ni tränar, sa kolonigrannen
-jag vart omkörd av din man på cykel 3ggr förut runt tråkrundan, jag cyklade också,säger hon
-han ska ju tävla så han ligger i som om de gällde vm...
-och de är fisk beställt till idag

Silvermannen triatlon på lördag
då ska vi heja fram vår hjälte

och appropå sport....
eller sport vet jag inte men de va en artikel om den stackars matadoren som fått tjurens horn istucket i halsen och upp i käken...
Stackarn...
ja men va fan har man gett sig in i leken så får man väl leken tåla eller..?
Tjuren tänkte väl som mig -ge inte upp ge igen :)
hur många sticksår hade inte den stackars tjuren fått då
och säkert är han inte ens i livet idag, men de e ju matadoren...än så länge
pina stackarsdjur...nä jag sitter hellre här och luktar på blommorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0