Nu drar allt igång

Skolorna har börjat och Tuvas dans drar snart igång
simskolan också redan på tordag
om man följer me som förälder tror jag de va halva priset men syskon får pröjsa fullt
Måste tala om de för farfar o farmor och Pers syster
ja ifall hon vill följa med bror sin till simskolan i Eriksdalsbadet på torsdag...
japp de e sant :)
Tuvas sim börjar nog också snart men hon går ju i stan här

Och de här me valet
jag har trampat på Göran
klev han rakt i ansiktet
förr förra valet
han låg ju bara där precis innanför dörren och jag han inte se att de va han föränns de va försent
hade de varit  Ingvar Karlsson hade ingen märkt de han kallas ju "foten"
och mitt avtryck hade kanske piggat upp den trötta fejjan

de va under min lilla kurs på ABF där någon sosse slängt in alla valafficher bakom dörren
stackars Göran..

Barnen är snoriga och pappa får nog va hemma i morrn me dom
1och en halv vecka kvar på praktiken va fort de går när man har kul :)
ska nog kjedja fast mig i någons rullstol och bara vägra gå till dom tar in mig
ja inte som boende men som vikarie...
kommer sakna alla tanter och farbröder och dom som jobbar där också
har fått ett suveränt mottagande på alla sett

Kommentarer
Postat av: Lenis..

Du passar som handen i handsken... eller ja...med handen i handsken många gånger... =)) klart du kommer va vikarie hos oss...har ju vant mej vid att ha dej på jobbet...är ju riktigt kul... så det kan du inte sluta me fattaru väl... ;oP

2010-08-24 @ 21:06:04
Postat av: marie

tack snälla:)

2010-08-25 @ 08:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0