RPM

Rejält Pluffsiga Muskler ...eller Rotation Per Minute...kvittar för mig va båda riktiga
5 tappra RPM are va de på klassen i går kväll
dom hjälpte mig noga med cykeln innan
och jag tänkte att - va fan har jag givit mig in på ....
ja svetten sprutade på sanning rätt ut från hela kroppen
och efter halva tiden kändes de som att hjärnan skulle brinna upp och kortslutas
men jag e tuffare än somliga tror...
hehe jag led och höll ut
men återhämtade mig ganska snabbt
-du hade en bra teknik, försökte få ögonkontakt me dig men du va så jäkla fokuserad
ja hon sa så tjejen som höll i klassen
jag kommer stå där nästa vecka också
har lite stelhet i rygg men annars ganska lugnt

praktik i kväll ska nog ta croozern en sväng nu på morgonen och värma upp
lite stela muskler, måste kolla till skutan nere vid bryggan

Kommentarer
Postat av: Millan

Bra jobbat tjejen =)

2010-08-31 @ 21:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0