sorgligt

tyckte vi alla att de va idag, inget blir någonsin som de varit igen
Nya möjligheter kommer och vi får nya vänner(dom andra spar iaf jag i hjärtat)
för övrigt va det en slitig dag på jobbet som alla andra,men hela tiden påmindes vi om
de faktum att de aldrig blir vi igen,ni vet som när någon gör slut mot ens vilja..snyft
jag fotade runt hela dagen på ditt o datt, vi ska ju jobba vidare men sista helgföreställningen e slut
me vårt lilla gäng, inget mer "hortimme" dela kakor till fikat inget gapskrattande så man kiknar ur..
Vi har ju liksom gjort allt ihop...

I mitt nya liv som redan påbörjats mountainbikeade jag efter jobbet
de va skönt och när jag kom tbx hem va maten klar namnsdagsbarnet PER hade ordnat me de
gott gott, vår egen odlade mandelpotatis i klyftor i ugn mumms och wokadegrönsaker och mina små quorn bitar
kanske slänger jag i hop en paj till kvällen vi får la se

nåt måste man pigga upp sig med dennna sorgliga dag

På bilden är det Linda, Maja, Tina, Marie och så jag

Kommentarer
Postat av: marie

Hortimme är en liten grej vi kör varje lördag söndag när dagstidningen kommit, vi läser högt varanndras horoskop...så va de me de.. :)

2010-08-01 @ 20:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0