Visst överlevde jag :)

7,30-16 jo jag klarade det, ingen skrek åt mig, eller slog mig
istället fanns god socker kaka, kaffe, alla va jätte snälla
dom boende va mja...gulliga
Tack alla för ert stora stöd :)
tror de hjälpte

nu har jag varit ute och gott i småregn, lyssnat på rockklassiker
varvat ned
hämtade barnen på märsön
stackars mamma...så smuligt som de va
Clara vaknade på fel sida och surade ...

imorgon "jobbar" jag em
då ska barnen till farfar o farmor

stressat vart de aldrig och dofterna va ....annorlunda mot mat os....
undrar om man vänjer sig...
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag sa ju att du skulle fixa det, man vänjer sig vid dofterna också :)

Kramis

2010-08-09 @ 21:21:22
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Anonym

Man vänjer sig med dofterna..

bra att dom var snälla mot dej! :)

2010-08-10 @ 07:56:15
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0