Jul jul strålande jul...

Fantasktiskt vilken fin jul om man ser med barns ögon
och fy fan om man ser med en bitter vuxens
2m snö 27gr kallt
njaaa i dag va de bara 20gr men ändå
nu är kl 08,17
jag har kokat riktig tomte gröt
gjort en hallon tårta och nu ska jag fika lite
sen är de hård körning för resten av dagen
min farmor ska få ett besök(även om hon sa att jag inte behöver för jag har så mycket)
sen ska de rullas köttbullar(för en snorig sjuk får inte göra det)
saffranspannkaka ska göras(för det är senaste årens tradition)
dock utan tistronsylt iår (finns ju bara på typ östermalmshallen)
och jag är inte självmordsbenägen....
sen ska det göras janssonsfrestelse
potatisgratäng
slås in paket
fixa granen
göra julskinkans sista uppsnyggning
sen ska det nog städas lite oxå...pust

har fått min nya kurs bok
-Etik och livsfrågor
så nu är de bara att plugga på
har lovat min lärare att öka till 75%
va inte de korkat så säg...

barnen fick 2 små choklad bitar igår av en farbror på åsundagården
de va så snällt :)
dom vart jätte glada

näe som sagt mycke idag så varför sitter jag här......gört!

Kommentarer
Postat av: Anna

♥ GOD JUL ♥



Julkram från familjen Adanir ♥

2010-12-24 @ 07:48:04
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0