Juldagen

Har inte gjort ett ända dugg
och är helt slut
vi titta på en 2timmars västern
ungarna, tjöt skrek slogs
hällde ur all läsk på golvet
körde radiostyrda bilar i granen
men vi bara satt där...

gårdagen tog liksom musten ur en

Julfrulle
tända ljus vid kyrkan bbrrrrr....
jullunch
julklappar o tomte
kalle
julmiddag
julklappar igen

det vart man trött av
barnen slet upp paket som galningar
det liksom snöade pappersflingor
dom var som levande dokument strimmlare

dom fick allt och jag menar verkligen allt
sen när alla åkt hem
tog jag lite vin och så somnade jag
blir nog samma visa idag

i morrn jobbar jag på em så då rör man iaf på sig
God fortsättning

Kommentarer
Postat av: Kicki

Lite vin så sover man gott!

Kram till dig

2010-12-25 @ 19:32:06
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com
Postat av: Anna

God fortsättning! vilken vild jul :)

Barn brukar få ganska mycket paket, känner igen de. Nu blev du lugnare för oss men ändå mycket paket.

Kram Anna

2010-12-26 @ 06:59:15
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0