Pärlplattor

Det måste va minst 15 år sen jag gjorde pärlplattor
Vi har gjort stjärna , hjärtan i olika färger vilket piller göra...
Sen vaknade marodören Clara, de är pärlor överallt utom på plattan o i hinken
Men vi har kul,, trots att vi e snoriga febriga ont i halsen...

Pappa ska på resaurang Kol o Kox i stockholm i kväll
god italiensk meny såg jag, e inte avundsjuk ett dugg
Äter på restaurang minst 4 ggr i veckan juh

Nike har Aspbergers på hårsnoddar me stål plutt på
fattar inte att hon lyckas hitta alla heller o stoppa in munnnen innan någon hinner se de 
hopplösa lilla unge :)

Clara o Tuva springer runt runt o jag blir trött bara jag ser dom
Min gamla kollega har blivit farmor hörde jag, farmor låter ju så himla 
gammalt....mormor låter ungt bara så du vet Malin :) 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack :D Åh vad roligt att göra pärlplattor, det var länge sen!

2010-02-11 @ 16:46:53
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja farmor låter mycket äldre, tänk när du blir de :)

Du får satsa på och göra stora pärplattor, som ser ut som fotografier, då får du plocka jag lovar :) Kram Anna

2010-02-11 @ 19:59:01
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0