The Baseballs

Har fått nya idoler :)) dom heter The Baseballs o är 3 grabbar från Tyskland tror jag??
Dom gör covers på ganska nya hitlåtar o  gamla me, gör om dom till jävligt glada
rockabilly låtar.... ja blir så jäkla glad av de helt enkelt, får svårt o sitta still
skuttar runt me Tuva o dansar, hon tycker de e kul för hon känner ju till
låten Hot`n cold o dansar gärna me... kul som fan iaf lyssna gärna på dom o försök att
sitta still:)))

Jättefint väder idag, solen skiner som aldrig förr o lagom temp ute
Vi ska ut nu på em o åka kana, skönt me lediga dagar, känner mig nyttig
då jag har städat hela lägenheten..pust..
Är ju 4års kalas här på söndag, o på lördag fyller lillen 20år
men han firar hemma vid sig antar jag, min mormor o morfar
ska jag plocka upp då, dom vill oxå komma o gratta o titta hur dom bor
Kanske mormor har nå knep mot objudna gäster(dom som kommer utan att synas)

Har lite kontakter inom området o tipsen jag fått är...Ni får skratta...lägga grovsalt
ismå skålar runt lägenhetens hörn eller hälla cognac i eldfast skål tända eld o bränna ut
rummen ett i taget...va förlorar man på att inte prova dessa enormt enkla  alternativ
hellre lite salt i hörnen än ett rent helvete.... skulle kanske va damm??? ähhh what ever...

Andra tips emottages gärna :) har dock ett ess i rockärmen, men hon kostar en slant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0