En trött mamma

Riktigt rejält jävla skittrött e jag...vi har haft en jobbig dag Tuva o jag
Ibland en ängel ibland nått helt annat(beroende av min dagsform oxå)
Inser fakta att jag måste hitta ett nytt jobb för att bli en trevligare mamma o fru....

Lyckades me support via telefon lugna ner mig, och sätta på en film me emil i lönneberga
Tuva kröp upp i knäet o de vart varmt o  gosigt, dom hade fått varsinn laban glass
frid o fröjd :) slummrade till men vaknar me ett ryck när Clara slår igen köksluckan
Hon kommer in o luktar mycke kaffe....tittar på hennes fingrar o ser kaffesump,SUCK

Vågar knappt gå ut i köket, men tassar ändå dit, de ligger överallt runt sopkorgen,
hon har kastat sin glasspinne iaf men upptäckt annat roligt däri...

O till alla inblandade, ja lär mig varje dag nått me denna djävulens redskap(datorn)
idag har lektionen varit - hur man svarar på bloggar (me rätt webbadress oxå) så Emelie
nästa gång ska du få se på fan... HEHE :)  Fia har hållit föredrag via telefon STORT
TACK gumman, kanske ja en dag blir hyffsad på de här

Nu ska jag återgå till mitt glas vin, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0