färdigt

Ja snudd på ,fattas bara en gardin o nått på golvet.Rummet går i lila o rosa alá hello kitty....

Jätte nöjd är Tuva o det är ju huvudsaken.

Vi målade taket o la nytt golv oxå.

Jobbat måndag kväll,vi va 2st...jäkligt tråkigt va det...fläktarna hade skurit ihop,ledningar till det mesta har frusit

(inne i kåken) värme pumpen funkar ibland...avhärdaren är paj,nån hade sparkat sönder en ruta...och jag

fastnade me såssleven i fickan...hehe sås överallt..

spännande o se hur många vi blir idag,kanske blir de bara jag..

Igår va Fia o emil här me barnen o käka lunch,lilla nike satt så fint och kunde ta sig runt,Ebba o Tuva lekte snällt.

Kanske har Emil jobb på gång låter jäkla bra tycker jag,vi håller tummarna :)

Kommentarer
Postat av: Leniz Peniz

hahahahaha....jag kan se den där sås sleven...hahahahaha...har gjort d såååååå många ggr själv...var d brunsåsen som fick sätta livet till..?! kraam...

2010-01-12 @ 20:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0