Godmorgon 2010

Sovmorgon.....mmmm va skönt

Ungarna plockar fram i en helt annan takt än vad jag plockar undan,det ligger hello kitty porslin och party

ploppers om vartannat , i blandningen finns även skrämmande mycke barr,russin flingor.....

Ska försöka ta tag i min vikt igen eller det är väl inte så mycke vikten utan vad som stoppas i munnen

tränar gör jag ju redan men skulle kunna öka på lite

kommer aldrig nå upp till min makes ivriga slitande,men å andra sidan vem f.. cyklar frivilligt 30 mil :)


Kommentarer
Postat av: Leniz Peniz

sovmorgon?????? WTF! Själv fick man gå upp o jobba i ottan! jaha...så nu ska du ha en blogg oxå...faaaan d blir mycke att läsa.. men okej då... eftersom vi e släkt så kan jag väl gå med på d... =)) ha d bäst kuzzen.. kraaam... =) fika snart..!

2010-01-01 @ 21:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0