kyla kyla .....

Visst är det vackert när det hänger tokmycke frost från minsta lilla gren:) det blir liksom lite sagolikt..
Vi har varit ute o åkt snowracer nu på morgonen,men d vart ingen längre stund brrrr...
Nu väntar vi på Tobbe som ska komma o fixa lite me volvon,skallrar om den när man kör.
Katten var borta inatt,han hade gömt sig under Tuvas säng bakom alla låder me leksaker, han ville väl ta de lite lugnt..
Vi var 4 st i går på jobbet,o visst va de brunsås jag hällde över mig i förrgår:)))))
lyckades inte göra nå tok igår (va jag vet) alla va nöjda o glada o vi satt sista timmarna som förr i tiden o fika ute i serveringen,frös nå så jävligt,  vill påstå de va runt 10gr varmt där jag satt.
Såg han i fredags kväll på jobbet, när jag va i pappersförrådet, i ögonvrån ute i korridoren som en suddfigur men i helkropp..undra va han vill säga...?? förra gången va det ju bara skorna jag såg men då va dom tydliga  o inget sudd.. hade nog aldrig berättat om dom om inte en jobbkompis klämt ur sig att det va nån där som hon såg i bland när hon vände runt för snabbt...men va e de han(ja lars alltså gamla ägaren) vill säga - run forest run...;))))
Herrn i huset har inte cykla på ett tag..det har liksom inte funnits tid eller passat in helt enkelt men han yrade om isracing däck för cyklar häromdagen, en oerfaren har nog tolkat det som ett skämt, men jag säger bara -watch out snart kommer han farande:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0