mälarstaden

Västerås,skulle jag kunna tänka mig bo i,kanske hamnar där på ålderns höst i stället för på kryddan.

Käkat italienskt,ganska gott men mäktigt.

köpte nya träningsskor,undrar om dom e snabba??

Va o träna i morse går lättare o lättare efter min operation o förkylning

på jobbet däremot tappar jag o kraschar grejer i parti o minut...

där gör inte alltid handen som jag tror den ska göra.

nu ska vi strax åka o våldgästa Tobbe o lina,per o william har inte varit dit än så det blir premiär

tror nog jag hinner me ett glas rött oxå ;))

om man spränger bron vid sagån(den nya ) då får man väl behålla jobbet ett tag till??

eller kommer jag ut samtidigt som bron e reparerad o dom släpper på trafiken på motorvägen så allt va förgäves??

ja de e sådana funderingar man grunnar på..

Kommentarer
Postat av: Fia

nej nej nej..man kan INTE bo i Västerås..möjligen utanför..men inte I.

Alla heter jue Roger och är dryga.

Vad tyckte dom om hans lägenhet?

kram

2010-01-06 @ 14:14:29
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0