sällskap

Tog en promenad ut till Ekudden -14 iskall vind brrr..
fick sällskap efter en liten bit av en hund,han skutta glatt me mig,vi pratade lite och han gjorde sin morgon toalett..här o där...
han vek av mot ett annat håll o jag fortsatte mot Ekuddens vändplan,på tillbaka vägen dök han upp igen o vi sällskapade en bit igen,men frös nog o ökade på stegen så han kom hem.
Nu har vi snart slipat klart i tuvas rum o jag ska ev börja måla taket innan jag åker o jobbar.kul!
Sen blir det jobba några tim innan ledig helg härligt!!!!!!
Va ingen större rusning i går kväll, de va rodd o jag, som vanligt..vi börjar få vana på det.
Proffs som vi e eller bara rutinerade...

Kommentarer
Postat av: Leniz Peniz

aha...gammelrävarna var i hönsgården... =))

2010-01-08 @ 23:56:27
Postat av: Mariustilde

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2010-12-21 @ 10:50:49
URL: http://mariustilde.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0