träning

Det vart träning i dag me,dom har knatteklubben där ungarna kan leka undertiden man tränar.

Körde på i drygt  1 tim,sen hämta jag ungarna o dom skutta runt,Tuva slog hakan i golvet me en jäkla smäll,hon

 grät o ville sova,badda me kallt vatten.Bulan kom direkt stor o kritvit me blå/gul färg.inget blod.

Sara som har magasinet kom me en fryst macka inlindad i papper som vi la mot bulan(fanns ingen is).

En läkare va där o tränade han kom o gjorde koll på lilla tuv som låg uppkrupen i mammas knä.

Han sa en massa konstiga saker på latin så clara tittade på han, hon undrade nog vilket land han kom från....

Latin Amerika troligen tänkte hon nog:))

Vi köpte glass, hon ville inte lägga den på hakan, -jag vill äta den sa hon.

Granen är äntligen utslängd!!! det är över o julen utstädad sånär på några dukar,härligt.

-28,5 va tempen här inatt brrrrr.....ja ute alltså, vid- 20 slutar mobilen funka,min nya ericsson...

nä tacka vet ja LG den badade ju till o me i sommras,tappats i golvet hundratals gånger,batteriet e fortfarande 5år

 senare som nytt,all kredd åt dom...

Så till er som jag inte hört av mig till på ett tag,ert mobnr låg antagligen i mobilen o inte på sim kortet,messa gärna :))

Avesta cruising i natt, åkte stollarna kiruna-cabbat undrar man.....brrrr va säkert över- 30

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ne stackars Tuva, hälsa henne från mig! Haha kan se Claras fundersamma min framför mig när doktorn kollade på Tuva ;)

2010-01-06 @ 19:42:06
URL: http://emeliejohanssson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0