Det bästa jag vet

Finns mycke och ta där, men i just Linköping finns CLOETTA fabriken...
mmmmm....ni vet kexchoklad, bridgeblandning (pensionärs snacks)
och så finns där mmmm just de pin färska.....center
fy för faaan va gott en låda kunde man köpa ja lr fler naturligtvis
gott
vi åt jätte god 3rätters middag sparris med hummer bearnaise och krutonger grillad lax me smörslungad färskpotatis jordgubbar med nåt snyggt namn och rödvin....jättegott som mat Tina hade sagt

Rummet va fantstiskt snyggt och modernt tipp topp som musse klubbhus hade sagt

Vi har sett mycke också,visar me bilder sen

och annat de bästa jag vet kategori grisiga snutar....
6år och 2månader ja inte tillräckligt men de vart nog tårta idag igen på polishuset i Uppsala, från cafe Fågelsången precis som dagen dom häktade skitstöveln till polischef, tårta som sagt idag igen :)

mina ben är som telefonstolpar...sådana finns knappt nuförtiden men jag har ett par och dom är stela och tunga...mountain bike...jag hade flyt tyckte jag och jag var stark....men jag kommer igen bara benen mjuknat lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0