Tapetseringen av Åsundagården

Jag har ju lite av det i blodet men att det kunde gå så långt
Ringt Åsundagården pga av min praktisering under veckan
flera gånger, ingen har hört talas om detta.....
-hur länge då?
-4 veckor med början v32...
-säkert att det va mig du ska prata med?
-ja, fick ditt namn och nr....
-konstigt, ja luskar vidare och hör av mig.
-ok

messar min kusin som jobbar där...
vet ju att hon sagt att dom nämt mig

dagen därpå har kusin luskat klart
-praktiseringen hade blivit en tapetsering....  :)
dom trodde tillslut hela Åsundagården skulle målas om
en skrattande ringde upp och jag fick jätte bra tider
ingen kommer glömma mig
Jag kommer me tapetbord på måndagen v 32 :)

Kommentarer
Postat av: Lenis..

ja d där va d roligaste på länge... förvirrade kvinnor överallt...hahahhaa... men nu när vi löst situation ser vi ju fram emot lite snygga nya tapeter... välkommen! =))

2010-07-25 @ 22:24:53
Postat av: Anna

Hur kan den personen hört så fel, ha ha.

Lite kul men ta med någon tapetserargrej när du börjar :)

Bra att du är nöjd med tiderna.

Ha en bra dag! kram anna

2010-07-26 @ 06:44:08
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Anonym

HAHA, ja och det kanske säger en hel del om personerna som jobbar där..

Smartskaft eller stolpskott..? :)

2010-07-26 @ 07:39:46
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Kicki mamma/moster

Haha så tokigt det kan bli!

2010-07-26 @ 09:18:59
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com
Postat av: Lenis..

Familjenskoglund!!! du e ba aviiiiis.... ;oP för att din mamma kommer jobba där sen och inte du... du får snällt hanka dej fram me dina sötgötar... =))

2010-07-26 @ 19:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0