The King

inte Elvis utan vår svenska konung
han va på loppis på rivieran
fyndade ett gammalt glasfat??
varför undrar jag??
har den stackarn nått annat än gammla glasfat ärvda sen generationers generationer
vore inte en plastig sak från ikea nått roligare för vår konung...
en plastbunke i en klatchig färg va?.... vore inte de kul så säg
fast han kanske har en hemlig hobby, samlare av glasfat..franska...

annars har inget nytt hänt
jag är allmänt urtråkad på att gå här o inget göra
chefen ringde o terroriserade mig idag
undrade när min praktik va och så...

själv vet jag inte om jag överhuvudtaget vill komma tbx igen...
verkar rörigt och de kryllar av nya stackare som inte har jobb längre än över sommaren
ibland känner jag mig lite som the Queen
 
People take a bowe show me that you love me iam iam the queen....
för hur hon än tänker och gör (chefen alltså) jag är redan uppsagd
känns som om man sitter lite på en tron...
eller e de bara tron som gör att man känner så?....
tvetydigt värre...
nu ska jag in och se parraderande undommar i massor
GLOBALCUP
30 gr utlovat i morron Sol ute sol inne sol i sinne...
tänk snällt marie

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack, behövde lite peppning! Jag förstår att du är uttråkad, ska inte pappa ha semester snart? Jag tycker du är duktig som har börjat plugga, och det går ju rätt bra också! :) Nu har vi precis kommit hem från stranden, laddat lite inför kvällens jobb! Ser fram emot tills jag får några dagar ledigt igen så jag kan hälsa på er!

2010-07-02 @ 14:47:48
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0