Herr Daniel

Jag gillar verkligen detta bröllop
en helt vanlig grabb från lilla Ockelbo och vår Kronprincessa...
de tycker jag e skoj
kärleken känner inte gränser rätt eller fel
kärlek är gränslös
jag kan inte låta bli att tänka på hur det måste varit den där 1a gången
hemma hos Herr Daniel i Ockelbo
han skulle ta hem sin flickvän och dom fick det att låta så vanligt i går i tv
va de verkligen så, handen på hjärtat...
kom inte säpo först till de lilla huset och rotade runt, rum för rum
och när flickvännen sen dök upp hade hon ett helt koppel med säkerhets vakter med sig in
i fam Westlings hall
fick dom oxå fika?
och när dom sen plockade blåbär med blivande svärföräldrarna, hade vakterna trampat ner alla bär redan eller fanns de några omosade kvar och den stora frågan gjorde dom drottningsylt?
ja det finns hur mycke som helst jag funderar på va de gäller sånt
och på lördag e de då dags de stora ögonblicket har kommit
självklart e vi på plats då för att föreviga händelsen
Pappa går i mål i Vätterrundan i Motala....

va trodde ni....Hertigen av Västergötland får ursäkta men jag lovar se reprisen,pappa går före
i detta läge men jag hoppas han svarar JA när han får frågan Herr Daniel
så att denna saga också slutar lyckligt, dom gör ju det dom flesta sagor med princessor o prinsar,
önskar dom lycka till :) och välkomna till Haga slott

Kommentarer
Postat av: Kicki mamma/moster

Det blir fullt i Haga;)

Jag får också titta på reprisen för jag ska ut och parta!

2010-06-15 @ 21:05:20
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0