operation

opererade min hand i går,gillar inte sånt...men vem fan gör de...
gick bra fick skjuts in och satt väl o vänta typ 1,5 tim
sen va de jag iförd tossor, lång skjorta, papprock, plast socka, mössa
in o tvätta armen me spec tvål exakt 3 min
in i operationssalen, kände igen ena sköterskan
vi pratade lite strunt, avkopplande, fick lyssna på dansband i hörlurar
nåväl efter bedövningen, drogs de i senor och annat, obehagligt
men inte ont...
läkaren tyckte att de va konstigt att jag kunnnat röra fingrarna alls
de satt nästan fast bland all ärrvävnad
nu ska de va som nytt igen hoppas jag

när ja va klarskulle jag bara hämta medicin och sen ringa efter skjuts
slog på min mobil och upptäckte att jag skulle haft pin kod...
va fan letade rätt på sjukans telefon, tekniskt fel....
köpte en festis och tog 2 morfin tabl sen luffsade jag hem mot Haga
inte så smart men promenaden var skön och alla gick om mig
så faren va inte så hög
idiot förklarad hemma.... men Marie...  :)

jag har ont jävligt ont...clara som haft feber och settat fast på mig i 3 dagar
vart bättre tack gode gud..nu klänger dom runt mig men är försiktiga
snälla barn

pappa har varit båtvakt så han gick o la sig vid 5 och gick upp halv 7 igen
stackarn, nu ska vi klara dagen inget annat

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas att operationen gick bra! Vi ses om en vecka ungefär, ska bli kul att visa er nya lägenheten!

2010-06-09 @ 10:23:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0