sista föreställningen

showen e över
musiken har tystnat även applådåskorna har lagt sig
föreställning nr 2 idag lika bra o nästan bättre
fantastiskt
Tuva fick ballong och en ros på scenen
ja de va ett stort ögonblick
och hon körde på fast kostymen gick sönder :)

hennes scenmod kan inte va mammas
jag har alltid varit tvärtom gömt mig längst bak
och helst alldrig satt mig i den sitsen

övervunnit min rädsla från bardomens hemska upplevelser i
skolan stammandes röd i ansiktet längst fram ensam har jag

jobbat mig sakta fram och till och med varit ledare stått längst fram
och gjort min grej på Engelska desutom....

nöjd med detta och visheten om att jag oxå kan så tackar jag för mig
och slutade med detta
men nu vet  jag att bara man e tillräckligt säker på sin grej
kan man utföra den inför andra

hoppas att Tuva fortsätter med sin dans i många år till

Kommentarer
Postat av: Maya

Det låter som en lyckad förseställning, så kul :)

Vet inte riktigt hur jag hamnade på din sida :) men jag kommer ha en massa att läsa här .P

Ha en kanon fin dag!

/Maya

2010-06-14 @ 10:28:20
URL: http://mayashideout.blogspot.com
Postat av: Kicki mamma/moster

Roligt med talangfulla barn! Ska hålla ögonen på henne:)

2010-06-15 @ 06:42:26
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com
Postat av: marie

alla e välkommna till min sida :) ha en fortsatt trevlig vecka!

2010-06-15 @ 07:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0