uppsala

måste bara en sista gång tjata om showen
vår lilla stjärna va ju me i ep,framsida och baksida (om man vet var hon stod alltså :) )
nog om detta, igår va vi till uppsala
jag måste säga att jag är mer västerås....
köra bil i denna stad är inte kul, kör hellre i stockholm...tror jag..
hursomhelst jag hittade dit till yttre skylten där de står Uppsala
då ringer jag Per, han skulle jag plocka upp där
-du kör bara in till St-olofsgatan jga står där efter vägen när du passerat saluhall o domkyrka
-???????
-ja, har du tänkt klart så du vet va de är?
-du kan säga hur många gatnamn du vill, ja kan inget i Uppsala
(jo Br berwaldsväg i gottsunda) men dit skulle vi ju inte...
-åk gamla vägen in du vet som 804an gick förr,och du vet huset ja va me o byggde, där ungefär står jag,så enkelt va de, vi hittade varann utan krångel

sen styrde vi mot Emelie o Peters lgh någonstans eftervägen slutade Per säga höger/vänster
-titta, sa jag där e moskèn
-varför kör du här, hitåt ska vi inte.....
vi kom trots allt fram och fick fira hennes 22 årsdag
se nya lyan mycket fin och trycka i oss goda fika kakor i alla glada färger :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha aa det var tur att ni hittade hit! Tack för present och besök! :D Nu har jag så det räcker till kamera! :)

2010-06-16 @ 09:40:58
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/
Postat av: Maya

Vad är Ep?

Bröllopet har gått lite överstyr tycker jag... speciellt när det gäller reklam på mat och dryck... jisses säger jag bara.

Men jag gilalr vårt kungahus och önskar givetvis henne lycka till :)

2010-06-16 @ 10:05:48
URL: http://mayashideout.blogspot.com
Postat av: marie

Ep är förkortning på vår lilla tidning Enköpings posten:)

2010-06-16 @ 12:31:42
Postat av: Anonym

Mamma..när du ska svara på en kommentar så får du gå in hon dennes blogg och skriva i "kommentarer" där..

Det är inte säkert att personen ser när du skriver en kommentar i dina egna kommentarer...

Ses snart! kram :))

2010-06-17 @ 07:53:15
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0