Varför???




visst är det kul att ut o åka me småsyskonen.......
han duschade till och me på frivillig basis häromdagen o for me fart till stan stinkandes hugo boss
och de mina damer o herrar har aldrig hänt, han skulle träffa "jonas" näe inte Bergström...
inte nån annan jonas heller tror jag. han skulle oxå träffa "victor" en dag, och när jag lite senare efter den träffen sa att vi sett victor på maxi va hans ansiktsuttryck obetalbart,vi såg inte till dig sa jag :)
tror att hans tankar e mycket långt borta just nu...smsandet har börjat öka...
kom bara inte hem med nån som heter madeleine för guds skull...men visst ser det ut som han tänker- va e väl en bal på slottet,trist, tråkig och alldeles underbar...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha aa jag har försökt få ur honom om han träffar någon! Men det kommer väl fram så småningom ;)

2010-06-22 @ 09:42:22
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0