Förvånad

I lördags em strax innan 15 när jag skulle sluta jobba ringer min mobil.
Dolt nr så jag svarar lite avvaktande...
-Hej det här var Dr Kaj Stenseth från Enköpings sjukhus
hur är det med handen?
sen frågande han allt möjligt om styrkan kommit tillbaka efter operationen,
om jag hade ont fortf, om dommningarna var borta, om knölen kommit tbx, osv osv..
Han bokade upp mig för operation av andra handen 
men kunde inte lova att de vart före sommaren
Denna gång är det bara en operation, har ingen knöl på vänster hand

Jag vart snopen att dom ringer en lördag em....
men han jobbade väl som så många andra helg
förvånad vart jag iaf

skönt ändå att dom inte glömt mig :)

NU får de va slut me detta snöande
Tack de räcker, jag vet vi klagat i många år nu ja säkert över 20år på dessa kala vintrar
men vi har fattat nu, de finns snö kvar, okej?? de räcker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0