Klar

Snart kommer bilder av vårt slit me detta rum
i går vart Per klar me golvet(hörde knappt nån svordom)
annat va de när han åkt till dansen me tjejerna
då gick jag lös på alla svordommar jag kunde
ingen vacker sång....

MEN mönster passning å tapeter är ju inte min grej som sagt
det står på tapeten att man ska lägga kant i kant o inte få nå lim på framsidan
hur gör man då undrar jag?? allt precis allt blir de lim på ju..
när vi väl skurit upp dom enfärgade tapeterna så visade de sig att vi fått en fel rulle i en ljusare nyans
jävligt irriterande :(
då vart vi sura

Nu är de klart han såg nöjd ut gossen sa min man  men jag hörde inget tack
TACK SOM FAN för allt ni slitit o för att ni fått
värk på ställen ni inte visste hade muskler
för att de känns som att nån kört över en me en bil eller nått liknande
tack snälla ...det vart jätte fint precis som jag trodde det skulle bli
eller så tyckte han de såg för taskigt ut o kunde bara inte säga det
Det ska han ha heder för i så fall

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du får skälla på den otacksamma ungen! ;)

2010-03-08 @ 16:00:48
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0