Ledig !

Har jobbat hela helgen o i går kväll, men nu så e jag ledig i 2 hela dagar
Gud va skönt
I påskhelgen åker vi bort o tar det lugnt ett par dagar
Resan går till Örebro :)

Det har varit mycke på jobbet, riktigt slitit, både lörd - sönd
Fattas personal o tjejer som e ganska nya har fått jobbat häcken av sig
Stackarna men dom gjorde ett jäkla bra jobb, liksom vi andra

Tur man får säga de själv :) 

Jobbat me mina uppgifter oxå, går väldigt bra o ja e nöjd
Ska lämna in lite jobb idag, håll tummarna :)
snart kommer Fia o Nike, vi ska fika lite kanske gå ut en sväng de vore skönt
även om vädret är kass idag
I går va min lilla kusin här, me betoning på lilla
hon försvinner för var gång jag ser henne men på ett positivt vis
(men nu räcker det väl?)......
 

Kommentarer
Postat av: Leniz Peniz

hmmmm dom där sista meningarna...tror jag e tillägnat mej... jag tar åt mej i allafall... =)) tack!! Men lite till vill jag nog att d ska bli.. än ser man ju inte revbenen... =) men snart så...



förövrigt så tror jag att d går jättebra för dej med alla kurser du ska läsa..och när du sen kommer in på svårare saker.. bara att fråga...lovar att svara..om ja kan.. =)) ja menar man e ju inte läkare..även om man skulle kunna tro d... =)) kraaaam...

2010-03-30 @ 20:12:54
Postat av: Kicki mamma/moster

Njut av ledigheten i helgen!

2010-04-01 @ 10:56:06
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0