Onsdagen

Den va inte så bra eller jo ioförsig...
Per e med i ett konst lotteri på jobbet o vann i år i gen
denna gång en rejält stor tavla (fick plocka om på väggarna)
Solen sken på promenaden barnen o jag tog på dagen, fåglarna kvittra
o de rann vatten precis överallt, riktigt vårigt :)

När vattnet rinner på utsidan om huset ja....
på innsidan inte lika skoj
Har försökt fixa ett stopp i köket några dagar nu (inte helt stopp)
men misslyckats..
Igår stod vatten kvar i diskmaskinen när jag plockat ur den
Jag började lpocka isär o rengjorde allt man kan
då stog den o stampa på samma ställe o lät konstigt
upptäckte då vatten på golvet under den...suck

per kom hem o plocka isär maskinen, vi tog bort vattnet o en hög råttbajs
 sen lät den okej igen
då började han med stoppet i avloppet uuurrrkkk...
hursomhelst så är stoppet väck nu maskinen funkar ej mer o golvet i köket
har lyft sig konstigt :(

Per pratade om att att svepa en flaska whiskey o jag kan bara hålla med

de finns dock värre saker, mycke värre saker som kan få en att gråta i timmar
när storebror går till bussen o bara kramas med EN arm......tex..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0