RÅN

Min mamma messa mig o sa att Västerhallen där hon jobbar
blivit yxrånat i går kväll, hon har tagit semester denna vecka som tur va
och ingen kom till skada där heller iaf inte fysiskt

När jag jobbade där för sisådär 100 år sen... va de rån en kväll
Jag va ledig o den som jobbade va en äldre dam som va lite klen i psyket  lite nervös av sig o så
Nåväl, när affärn va stängd o dom skulle gå ut på baksidan för att gå hem
stod där en man me ett gevär riktat mot dom

Nervösa damen(som vi kan kalla henne) vart asförbannad skrek åt rånarn att han kunde dra åt helvete
 å att här fannns inget för honom att hämta
sen drog hon igen dörren framför näsan på han!!!

undra va han tänkte då???  :)

Tog nyss en promenad runt slottet o hade tänkt en tur ner till sjön
men...om ni mötte  ca 40 män svartklädda och med rånarluvor på sig va hade ni gjort då??
 ja just de..... vi gick hem å låste dörren
hade dom kommit för att ta all snö??? för de är ju de ända de finns här i överflöd  :)
 Hade kung Bore skickat dom för att sno hem den igen??

 inte vet jag men de kan ha varit från S1 oxå dom stackarna

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken tur att din mamma hade semester, men jobbigt för den personen som var där.

Man ska alltid vara två när man stänger men de håller dom inte på överallt.

Kram Anna

2010-03-03 @ 19:30:11
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Kicki mamma/moster

Tur att hon inte var där då! Hälsa mamma!

2010-03-03 @ 22:05:52
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com
Postat av: Anonym

yxrånare..kanske är gebro som går igen....?

2010-03-03 @ 22:43:24
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: marie

ska hälsa mamsen :)

kan va gebro om dom har starka piller där nere i värmen :)))

2010-03-04 @ 13:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0