skolan

I morrn börjar jag skolan...
Min relation till den har alltid varit nästintill obefintlig
(vilket man förstår av alla stavfel mm)
Gillade den aldrig från 1:a början, gick aldrig i lekis
grät mig till att va hos mormor ist...
sen gick de bara utför..
3 år gjorde jag på korsängsskolan
3 år i hummelsta
3 på st:ilian
och 2 år Allt tack vare en mycket snäll syokonsulent på sandbro skolan (Westerlundska)
inte ens där skärpte jag till mig
Hur ska de nu gå då??

Ja e jätte nervös
Har ju gått kurser o pluggat förr men jag har hållt mig långt från min hemstad
av en anledning HÄR KÄNNER MAN JU FOLK
o dom kanske vet vem jag e huu...
Men nu har jag alltså inget val längre utan tar tjuren vid hornen

de är ju trots allt distans kurs :) modigt va!?
hursomhelst ska de bli spännande oxå (känns som om jag köpt grisen i säcken)
har verkligen ingen aning om hur de blir
Men faktum är att jag gjort NÅTT

känns lite bättre nu tack vare detta, jag har ett mål
jag blir inte arbetslös jag pluggar ju
och jag ser möjligheter ens chans jag oxå tagit
att bli nått helt annat i livet
ge en hjälpande hand åt någon (räddade ju iofs livet på janne på jobbet)
men göra livet bättre för andra o inte bara me en hummelsta special även om den räddat många



Kommentarer
Postat av: Kicki mamma/moster

Lycka till med studierna! Det kommer nog gå bra, du är äldre, klokare och mer motiverad;)

2010-03-22 @ 18:53:41
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com
Postat av: Leniz Peniz

D kommer att gå kanon!! Lita på dej själv!! kul att d börjar nu!! Betyder ju att vi måste verkligen fika snart... =)

2010-03-22 @ 22:47:48
Postat av: Anonym

Ja, och nu vet jag vem jag fått min torgskräck ifrån..

Eftersom du är rädd att nån känner igen dej...

Hoppas det går bra i skolan idag, och jag vill inte veta av något tjuvrökeri bakom knuten! :)

2010-03-23 @ 07:14:43
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Emelie

Lycka till idag! :)

2010-03-23 @ 08:07:32
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0