Tapetsera

Spackla o slipa o spackla o slipa faaan va de e trist, finns de inget på flaska som man kan sraya på o allt rammlar av??? Hur kan mina förfäder i flera generationer varit målare??? helt obegripligt
jag hatar o måla stora som små väggar, lister eller va de nu är, tapetsera oxå, me mönsterpassnin
blääää men de e klart när de e över å man ser vad fint de blir, då e man juu jäkla nöjd me sig själv
e de så målare känner ??
Jag kan inte påstå att jag känner så när jag stekt en hyffsad biff
-gud va den blev bra å va nöjd jag känner mig nu......
Inte direkt  :)

Rummet vi pular me nu e juniors rum, han har själv valt tapeter o en fondvägg(så 2001)
men jäkligt fint, hoppas de blir de när allt sitter på plats oxå :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tapetsering är inte min grej, har inte ro och hålla på med sånt :)

Du får väl ta hjälp av din papppa.

Vi får väl se kort på resultatet sen. Kram Anna

2010-03-05 @ 07:43:30
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0