Vår?

Ja de e klart de  e VÅR...
Vår nypimpade soffa alltså...
Inte så vacker men en ljus vårlig beige färg
Vår e ju tveksamt om de är från dag till dag..
I går var 1:a skoldagen
tror vi va 11 st, läraren såg inte ut som på min tid
tror vi var jämngamla :)

Fattar inte mycke men jag såg ut som att jag gjorde de så de ska nog gå bra
back in school :)
vi skulle träffas varannan tisdag (för de vore ju kul o plugga me andra???)
DISTANSKURS kanske heter så av en anledning eller??
min jobb tisdag oxå självklart...
vi ska ha  4 veckor praktik nu oxå på direkten
känns ungefär så här HUR FAN SKA DE HÄR FIXA SIG
jag har ju ett jobb oxå änn så länge....
nå väl positivt tänkande Klart d går chefen kommer bli super glad nu i semestertider o me alla uppsägningar
som drar fram över firman...men
Den som gräver en grop åt andra.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ställer upp som barnvakt så ofta jag kan, när du har praktik!

2010-03-25 @ 06:34:07
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Kicki mamma/moster

Det är typiskt att man ska tänka på andra och inte vara obekväm, men nu ska du tänka på vad som är bäst för dig!

2010-03-25 @ 08:28:40
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0