Barbados

gruppen barbados alltså, vet inte om jag dragit de förr ....
men här kommer de igen
har flera kopplingar till dom
på den tiden när Magnus sjöng va dom o spela i Enköping  i bachohallen
jag va där med några kompisar
vi vart kissnödiga jag och millan så vi började leta toa
kö överallt då kom vi ut bland omklädningsrummen så vi kollade där
efter toa, en del va låsta men ett rum va öppet, fullt av killar bara
-vi letar toa, sa vi dom tittade konstigt på oss
då ser jag att de va hela bandet barbados hehe...
nåväl vi letade vidare

dom brukade stanna på jobbet och käka
en tjej som hette carro va helt kändis besatt och hennes stora idoler va just barbados
dom kom in och vi tvingade ner henne vid bordet hon va paralyserad och grät hela tiden
gud va dom skrattade åt stackars carro...
hon lugnade ner sig såsmåningom och fick sin fika med idolerna
vid ett annat tillfälle dom va in så kramade dom om millan och sa ge kramen till carro...
jäkla arg hon vart för millan fick den på rktigt...

och på söndagens båttur så spelar dom alltså hur många det nu är som är kvar av ursprungs bandet
nån finns väl kvar??


Kommentarer
Postat av: Kicki mamma/moster

Jag har aldrig förstått det hysteriska med att ha en idol för jag har aldrig haft nån! Ni får väl helt enkelt kolla upp hur många original det finns kvar:)

2010-05-20 @ 12:38:20
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0