Landet lagom

I nästan inget annat land finns ett ord som heter lagom
och nu undrar jag varför?
för vi tog en lagom stor kryssning till Åland
ungarna försvann lagom många ggr från oss
dom skrek lagom mycke
de va lagom trevligt
vi drack lagom mycke
såg orkestrarna lagom
båten gungade lagom

dansa lagom
fika lagom däremot vann Fia Mycke....men
köpte ett par lagom converse för en del av pengarna
vi spela lagom
sov lagom
kom hem precis i lagom tid så wille kunde träna
nu ska jag trycka i mig en lagom stor chokladkaka, för i morrn
börjar jag äta lagom mycke igen

Tur att lagom finns annars hade vi kanske gjort allt i för mycke   gud va jobbigt...

men en sak va för mycke...pensionärer...

Kommentarer
Postat av: Kicki mamma/moster

Kanske bättre med pensionärer än massa fulla ungdomar:)

2010-05-25 @ 06:50:48
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com
Postat av: Anna

De verkar ju precis lagom med allt som sagt, men pensionärena blir som sagt för mycket av överallt, vi har för många pankisar i mitt hus och deras jobb är o klaga på allt o alla. Ha en bra dag! Anna

2010-05-25 @ 07:16:46
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: marie

liten rättelse, fulla pensionärer....

2010-05-25 @ 08:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0