Mors dag

Igår va det morsdag
jag plockade granskott till höstens förkylningar
och la in dom så nu e de bara och vänta
jag fick en stor orkide och en bok+ett gäng skraplotter
jag vann dock inget (men de gjorde Per dagen innan fast på hästar)
sen skulle vi åka till strängnäs men vart tvugna att vända
Clara spydde ner hela sig....
vi böt om och åkte till en fika oas som heter Nibble gård
där e verkligen super fint
sen skulle vi få mat hos farmor och farfar
åkte dit och där vart jag helt nerspydd
fick åka hem och byta om....
ja det var morsdag 2010

i lördags var Tobbe och Lina hemma och käka
Tuva skulle bara titta va som fanns under duken..
och vips ett vinglas av bästa ikea gick sönder
tobbes kallsingar sög upp vinet... :)
vi tog en tur till Tuna park också
men tyvärr så han vi inte me Stenströms i hallsta.. :)))
en annan gång..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag glömde bort dig på morsdag.

Grattis i efterskott på morsdag :)

2010-06-01 @ 20:48:53
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0