Tjejkväll

I kväll e de tjejkväll i broby loge
numera är de inte dans, utan en affär där nytt blandats med gammalt
jätte fina saker va jag såg i ett repotage i tidningen
kl 18,30 är de vin och nå ätbart..
ska bli kul och se, gillar sånt (vin alltså)  :)

Har slutat skolan också...träffarna bara har tagit sommarlov
själva slitet me uppgifterna fortgår....mvg g vg  de duger....

Igår promenerade vi ner till sjön på em Tuva ville kasta sten i sjön
Clara sov och de regna o åska på håll men Tuva hon lekte på vid vattnet
tog skydd under bastu taket när de regna som värst

Sista lek o plask i går hela lilla familjen va där
Tuva visade va hon lärt sig
Clara bada som en tok i vattnet
slutade me glass utdelning och droppen märket för deltagande i simskolan
ett diplom (inte förändrat alls sen jag va liten)
sen klarade Tuva märket baddaren och då fick vi köpa det också :)
Duktigt Tuvan

nu ska vi klä oss och hämta croozernen snabbpromis innan värmen blir för dryg

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh vad duktig hon är som klarade baddaren! Det var stort kan jag tänka mig! :D

2010-05-21 @ 12:26:19
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0