äntligen fredag

men den har so far inte varit så bra
dispyterna har haglat över denna morgon och jag har ledsnat ur
bla en grej som hände i går kväll, då var jag inte hemma
men jag tog upp de me Tuva på morgonen o vart förbannad
sen hämtade vi ner 2 lådor m julgrejer från vinden
och 20halvsega flugor vaknade till liv...usch

Tuva lär sedan Clara att skölja de fina ljusen i vatten på toan
aaaahhhh jag orkar inte mer
vi skulle bakat pepparkakor idag, de ställdes in
lusten försvann

tror jag jobbat för mycke o mått kasst för länge
i dag ska jag bara vila....har bara satt upp allt jäkla pynt i hela huset
mina dyrgripar hänger i köksfönstret o va snyggt....not
näe jag e på sur humör

fick min första kommun lön i dag...jo de va ok
på söndag jobbar jag härnäst 07-12,30 o 15,30-22
ska bli intressant köra bil hela dagen runt åsunda bygden
jag har ingen aning om vart när eller hur
 de ger sig:) kul ändå
göra lite olika saker

hoppas de blir en fin helg, de är ju första advent på söndag
och för första gången kommer inte mossan från Norge eller härjedalen
utan jag hittade den i skogen neråt lillkyrka hållet
ja ja vet de finns här oxå men jag vill helst ha den uppifrån
sånt e viktigt:)

man kan bara inte köpa mossa på maxi


Kommentarer
Postat av: Anna Adanir

Du har nog jobbat för mycket, ibland får man spel :)

Hoppas du kan njuta av fredagskvällen nu.

Kram Anna

2010-11-26 @ 18:49:30
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Kicki

Ha en riktigt riktig bra helg! Kram

2010-11-26 @ 19:53:40
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0