döhdöh...

buskis med dag-otto han svamlar o pratar obegripligt
kunde vara sven-otto......Littorin
näe då jag har inte glömt mitt uttalande om honom
och jag tänker inte heller ta de tillbaka

nu ska han gästforska på ett universitet...stanford
6-12 mån
han vart antagen för sina meriter
nu är de så att han har betalat platsen själv och nåt annat har de inte varit tal om
antagligen va de samma sak med glädje flickan "Eva"
han fick betala själv....nå annat va de inte tal om:)
jag har inte glömt Sven-otto han e bara lagd på is
och i väntan på att han ska komma tbx till kalla Sverige
och tro vi glömt allt så säger jag bara NEJ vi glömmer INTE

och dagens undran

kan programmet så mycket bättre bli så mycket bättre?
näej ja tror inte de
jag har fallit för hela konseptet och kan tycka att de e fan bättre än....
håll i er
Hem till gården
ja de sant

jay sjungandes madonnas gammla hit i rockig version va fan
 ståpäls varning
satan va bra röst han har
drogad eller ej

pro- kören sjöng på åsis i dag
om dom va bra eller inte ......
vet ej,  jag hann åka hem
säkert är dock att jay va bättre

Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha, Hem till gården hamnar nog på andra plats hos mig också;)

2010-11-22 @ 19:22:27
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com
Postat av: Plutten

att jämföra Dag-ott med Sven-otto det är inte rättvist och särskilt just mot dag-otto, han är ju ljusår smartare än sven-otto...



Ha hahaha

2010-11-23 @ 19:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0