måndag

Inga hål i mina tänder, viket va väntat eftersom jag inga egna har...
jag har sämre tänder än dom jag jobbar med...
fast mina sitter ändå på plats dom har utagbara
-eru utan jobb nu då? säger Göran min tandis
-näe nu har jag fullt upp, sa jag , ska bli uska seru!
 jag hade knappt tandsten och fick med beröm gokänt

jobba lite fick jag oxå nu på eftermiddagen börjar 15,30
hoppas på en ledig dag i morrn...kanske
skulle behöva det och ta lite bakning
och på onsadg ska vi som sagt på bolmörtens dagis och hälsa på
Tuva och Clara tycker de ska bli kul och spännade
Clara håller mest med sin syster

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad vad vad?? ska ni börja där? har ni fått plats redan?? vad händer? jag vill bli uppdaterad! kram kram

2010-11-02 @ 07:25:27
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0