Glad, gladare, gladast

I går va jag på 2 möten
Jag fick ett jobb :) ja bättre än inget och åt rätt håll eftersom jag pluggar till Uska
vårdbiträde istf restaurangbiträde
min bas blir Åsundagården
så va skönt att det ordnade sig 10 dar innan uppsägningstiden gått ut...pust

jag dansade runt och var allmänt knasigt rusig hela em
och oerhört glad naturligtvis
så nästa vecka ska jag göra intro på hemtjänsten
dom 3 lediga dagar jag hade

på em va jag på möte på baren
inget som gav mig ett ända svar jag ville ha
helt bortkastat möte ansåg jag

sen var jag på spinning körde hårt som satan
firade mig själv med ett glas rött på kvällen efter sagan
denna dag kände jag att jag var väldigt nöjd
kanske kan man nu sova ordentligt igen och bli snäll....

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis!! kul att du fått jobb och klart de måste firas :)

Kramis

2010-10-14 @ 12:26:14
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0