Hösten

För mig har alltid hösten varit den bästa årstiden
Varför? jo träden skiftar ialla glada varma färger
lukten av löv är fantastisk
likaså lukten av nyplöjd åker
de som bär emot är blåsten.....
inte lika förtjust i den

har varit ute en tim på förmiddagen och gått i Enköping
dagen efter oktoberfest helg...mycke glas :(
nyligen tagit en mtb tur i skogen skönt
men de knarrar konstigt i skogen vid gröngarn
livrädd och få nån av dom gamla ruttna träden över mig, cykla därför fort där
på de hela taget har jag tagit det lugnt i helgen
strosat runt i västerås och små shoppat
vinterjacka åt mig skor åt Per

nu ska jag ta en dusch och ladda för kommande veckan
jobba mån o tis
tors e de rekryteringsmässa i Västerås som jag ska på
och sen blir de jobba i helgen
läste om Hummelsta baren i ena-håbo tidningen
ja vad kan man säga om de...
jag säger inget så har jag heller inget sagt
de ska jag ta i mina memoarer hehe..

Kommentarer
Postat av: Maxragne

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2011-02-09 @ 17:20:37
URL: http://maxragne.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0