Rekryteringsmässa

Bombadier arena har intagits av rekryterande företag
skitmycke folk, några hade fickorna fulla av allt godis
som förtagets namn stog på, dom såg nöjda ut, men troligen inte för att dom fått ett jobb
själv var jag less efter 40 min
avskyr trånga utrymmen med mycke folk
ensam i smeten så att säga
de fanns typ ett företag som jag hade kunnat tänka mig
kommer inte i håg nu va dom hette...
men de va ett vård företag, dom sökte ekonomi chef

jag tog ingen godis utan åkte hem o handla
ungarna va hos farfar och farmor
dom va som påtända  djur som hoppa runt och gjorde allt man inte får
ingen av dom hörde eller såg mamma som försökte prata/  skrika åt dom

fick med en servis hem jätte fin från tidigt -20tal kan va tidigare också..
gustavsbergs hagtorn
vissa delar va aningens slitna men de e klart de blir nästan 100 år senare
så fin va den i alla fall
nu ska jag in och köra spinning med min man
barnen ska va på magasinets barnpass en tim
blir en sen kväll, men de gör inget vi e lediga i morrn :)

Kommentarer
Postat av: Moster Kicki

Jag känner mig verkligen antirekryteringsmässa! Ha det så mysigt idag! Kram

2010-10-08 @ 06:38:48
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com
Postat av: Anna

Var de mässan i Västerås? Vet att de brukar var kaos där, man får köa för och komma in. Dom borde planera bättre som och ha mässan några dagar i stället.

Vissa är nog bara ute efter gratisgrejer :)

Kramis Anna

2010-10-08 @ 08:49:06
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Plutten

Du är bäst älskling tycker jag!

2010-10-09 @ 21:50:33
URL: http://segagubben.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0